| 1 |
آشنایی با نرم افزار |
2 |
روش های تغییر layout |
| 3 |
تنطیمات نما، بزرگ کردن نما |
4 |
رسم اشکال، تغییر مشخصات اشیاء |
| 5 |
آشنایی با انواع ابزار های انتخاب |
6 |
رسم یک مبل ساده |
| 7 |
کار با گوشه ها لبه ها |
8 |
مدل سازی با curves |
| 9 |
آشنایی با ابزار ها |
10 |
آشنایی با کاربرد generator |
| 11 |
مدلسازی با loft nurbs |
12 |
ایجاد متن سه بعدی |
| 13 |
انواع مدلسازی، انواع آرایه ای |
14 |
فرمان کانکت، فرمان symmetry |
| 15 |
معرفی دیفرمر ها، تابع bend |
16 |
نمونه رسم عملی یک پارک ساده |
| 17 |
تایع melt، تابع explosion |
18 |
texture axis و texture |
| 19 |
مفهوم متریال ها |
20 |
انواع سایه ها با Ambient Occlusion |
| 21 |
مفهوم متریال های چندگانه |
22 |
مفهوم Object در Body Paint |
| 23 |
نحوه افزودن مو به کاراکتر ها |
24 |
شرح حرکت مو |
| 25 |
انواع نور و نورپردازی |
26 |
چگونگی جلوه caustic |
| 27 |
شرح مقدمات کار با دوربین |
28 |
نحوه انیمیشن سازی دوربین |
| 29 |
مفهوم مرور preset |
30 |
شرح Render ها |
| 31 |
چگونگی Render کارتن ها |
|
|
نظر دهید